Tömegtőzsde

Az elmúlt években robbanásszerűen megnőtt a tőzsdék, főleg az internetes kereskedés iránt érdeklődők száma. Az öngondoskodás egyre gyakrabban téma, amelynek egy lehetséges szelete az aktív vagy kevésbé aktív tőzsdei kereskedés. Ez a blog azoknak szól, akik komolyan szeretnék venni ezt a tevékenységet és többet jelent számukra egy lottószelvény kitöltésénél.

Friss topikok

Linkblog

Kik vagyunk?

logo_felirattal.JPG

A blogot a BPForex munkatársai szerkesztik.

A BPForex fair kereskedési környezetet (No Dealing Desk) biztosít azoknak, akik komolyan veszik ezt a műfajt és szeretnének befektetéseik kezelésében egy aktívabb területre lépni és végig a legnagyobb biztonságot élvezni.

 

Címke feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Trédertársi tapasztalatok - Vol2. - A 3 aranyszabály

2013.05.06. 10:05 BPFX

Egy régi ügyfelünk - Victor - gondolatait olvashatjátok alant, változtatás nélkül. Ha visszacsengenek igazságok az előző posztról, az nem a véletlen műve! Ugyanúgy, mint az előző írás esetén, kijelöltem vastaggal a lényeges mondanivalókat.

**************************************************************

Forex, avagy a Trading művészete (szerintem)

2009 nyarán egyre jobban elkezdett érdekelni az Online Forex (Tőzsde) világa. Látva a világban történt változásokat,elgondolkodtam a lehetséges pénzkeresési lehetőségeken és mivel sohasem dolgoztam másnak (csak saját cégeim voltak) így nem maradt más mint a Forex Tőzsde. Pénzt csak pénzből lehet csinálni (az örök igazság szerint)

Forex :
2009 tavaszán megbíztam a forexrobotok.hu üzemeltetőjét egy online számla nyitásával amin elhelyeztem 500,000.- forintot, továbbá megbíztam Őt a számla kezelésével. Én csak nézegettem a rendszert, de nem kötöttem. 3 hónap alatt sikeresen lenullázta a számlát. Majd a saját pénzéből feltöltötte újra a számlámat, de végül ez is elúszott 2 hónap alatt. Ezen idő csak arra volt jó, hogy láttam a rendszer működését, láttam más hogyan csinálja.

Elkezdtem keresgetni a nekem legmegfelelőbb szoftvert. Letöltöttem vagy 10 cég rendszerét (FXCM-től az Erste-ig),de nekem a legjobban a BpForex Protrader jött be. Az általam kitalált stratégiához ez adta a legjobb információkat,ezzel kellett a legkevesebbet kínlódni. A mai napig ezt használom ,lehet hogy van sokkal jobb, de ez számomra megfelelő.

Tőzsdei (Forex) Valós kereskedés:
Indítottam egy valós számlát 10,000 usd-vel és elkezdtem nyomni. Az első 2 hónap alatt 400% profitot csináltam, napi 2 x 30 perc munkával. (reggel 30 perc elemzés és talán kötés, este ellenőrzés, hogy jó volt-e a gondolat). Aztán jött a padló. Karácsonyra 2,000 usd volt az egyenleg 1 hónap leforgása alatt. Januárban megint feltöltöttem a számlám, nyomtam a megszokott stratégiát, megint csináltam 350%-ot márciusra, majd megint padló. Az igazi gond az volt az egészben, hogy mivel nagyon úgy nézett ki, hogy zseni vagyok, így bevontam még egy nagy rakást pénzt egy másik számlára, mondván majd én kezelem azt is. Így elúszott a sajátom és a másik számla is. Tudom, hogy Én vagyok a hibás, hisz nem használtam stop-ot (roppant szar a gondolat, hogy lehetnek stop-vadász cégek –ahogy ezt tapasztaltam is) és volt olyan amikor más irányú problémák miatt 7-10 napig meg sem néztem a számlákat.

A nagy veszteségek miatt felállítottam egy szabályrendszert magamnak, felírtam egy táblára és ez a monitor mellett függ. Most ez alapján dolgozom, látom, hogy minden működik amit az első percben (éles kereskedési stratégia) felállítottam, látom a sikert és tudom, hogy egyre jobb leszek az idő múlásával. Tudom,hogy 1-2 év múlva ebből szépen meg fogok élni,de ehhez bukni kellett (szerintem és a nagyok szerint is) és újra felállni (akár többször is). Én ma már összesen 2-3 grafikont nézek (DAX és valami Forex) mert ez kielégít, és másrészről az eltelt 4 év alatt megtanultam, hogy a Forex vagyis valutapiac nagyon nagyban függ a kormányoktól, az adott ország nemzeti bankjától, bizonyos pénzcsoportok hozzáállásától és ezen csoportok sajtóhoz való kapcsolatától. Ez így túl sok befolyásoló tényező, túl nagy a rizikófaktor. Mivel nem szeretek 1helyben ülni, így én még mindig a 2*30 percet nyomom. Igaz így elvész rengeteg lehetőség, de nekem ez agyilag sokkal jobb.

Tőzsde – Forex Trading Összegzés:

- a legnagyobb ellenség Te saját magad vagy (ha nem vagy ott agyilag, akkor inkább ne csináld, mert nem lesz jó)

- stop-ot kell használni, ha törik, ha szakad (mert így nem úszik el mindened)

- Ha kitaláltál valamit és jól működik, akkor ragaszkodj hozzá (lehetnek rosszabb időszakok, de akkor az első sor lép életbe)

Nekem jelenleg ez a két gondolat van a táblán:

1, A vagyonom nagy része szerencsejátékból származik. Nem szeretek veszteni, így csak olyanra fogadok, ami 99%-os nyerést garantál. Van olyan, hogy hetekig, hónapokig nem fogadok, van olyan hogy egy héten 10x. (Arnold Rothstein 1920 New York)

2, Aki megérti, mikor szabad harcba bocsátkozni és mikor nem, az győz (Szun Ce Ping Fa /Szun Cu/ –kb 2500 évvel ezelőtt)

Ajánlott irodalom:A sikeres Trading művészete (Birger Schafermeier) szerintem ennél nem kell több

Ajánlott kereskedési csapat: BpForex.hu (magyarok,és segítenek mindenben,ha kell)

******************************************************

Victor írása elolvasható saját site-ján a http://www.fibra.org/forex cím alatt is. köszönjük Victor a dicsérő szavakat!! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomegtozsde.blog.hu/api/trackback/id/tr295283324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása